Marchewkowo kukurydziany omlet

Lubię takie dania , szybkie smaczne i zdrowe

 

Do robota kuchennego wsypałam/wrzuciłam

3 płaskie łyżki mąki kukurydzianej

szczyptę kminku

małą rozgotowaną marchewkę ( z zupy)

jedno jajko

szczyptę imbiru

2 ziarnka soli morskiej

zmiskowałam to bardzo dokładnie

Nastepnie dodałam ,

szczyptę natki pietruszki

szczypte kozieradki

szczyptę kminku

 

nagrzałam patelnie

roztarłam na niej kropelkę oliwy

i usmażyłam z dwóch stron tego smacznego omleta, które właśnie moje dziecko zjadło na kolację

 Marchewkowo kukurydziany omlet

3 myśli nt. „Marchewkowo kukurydziany omlet

Skomentuj

