Cynamonowo -miodowe jabłka na parze

Cynamonowo -miodowe jabłka na parze

Dla małego dziecka zdrowo jest podawać gotowane owoce. Surowe owoce maja kwas , który niekorzystnie działa na układ pokarmowy. Coś w tym jest , skoro jabłka działają przeczyszczająco.

Zrobiłam dziś dla nas Cynamonowo -miodowe  jabłka na parze

Do garnka wstawiłam wkładkę do gotowania na parze

wlałam wode poniżej poziomu tej wkładki

i zagotowałam.

W międzyczasie wziełam 3 jabłka

przekroiłam je na pół

wydrążyłam nasiona

i posypałam wszystko szczypta kurkumy

maźnęłam lekko miodem

posypałam cynamonem

i położyłam na tą wkładkę do garnka.

Gotowałam 30 minut.

Po tym czasie wyłączyłam gaz .

Jabłka się studziły.

Później moj mały Synek zjadał jedną połóweczkę ze smakiem.

Polecam jabłka po roczku .Najlepiej wiosną i latem. Jesienią i zimą tylko od czasu do czasu.

3 myśli nt. „Cynamonowo -miodowe jabłka na parze

Skomentuj

