Omlet pszenno-kukurydziany

omlet

Wróciłam dziś z Synkiem z długiego spaceru i jako że obydwoje byliśmy głodni , przygotowałam mu szybkiego omleta przed właściwym obiadem czyli schabem pieczonym , który upiekłam wczoraj.

Omlet robi się szybko

rozgrzałam patelnię i wlałam na nią

  • kroplę oliwy ( którą roztarłam pędzelkiem )

do dzbanka wrzuciłam

  • 1 łyżkę maki pszennej
  • 1 roztrzepane jajko
  • 1 łyżeczkę mąki kukurydzianej

zmiksowałam to i dodałam

  • szczyptę cynamonu i
  • szczyptę imbiru
Smaży się chwilkę na każdej ze stron i zaraz nasze dziecko może to zajadać . Można podawać od roczku ze względu na białko , z samym żółtkiem można podawać wcześniej jak dziecko już umie gryźć.
smacznego dzieciaczkom życzę ( ps mi też ten omlet smakuje)
Skomentuj

