Soczysty pieczony schab dla dzieci i dorosłych smakoszy

Soczysty pieczony schab dla dzieci i dorosłych smakoszy

Udało się ! Upiekłam schab , pierwszy raz w moim zyciu , na dodatek wyszedł smaczny i w miarę soczysty. Mój Mały Synek zajadał się nim ze smakiem.

Soczysty pieczony schab dla dzieci i dorosłych smakoszy

 

2 kg schabu z dziurą w środku , trochę rozbiłam tłuczkiem

Natarałm z każdej strony i w środku

0,5 łyżeczką soli morskiej

1 łyżeczką soku z cytryny

0,5 łyżeczką bazyli

0,5 łyżeczką kurkumy

0,5 łyżeczką majeranku

1  łyżeczką oliwy z oliwek

0,5 łyżeczką kminku mielonego,

0,5 łyżeczką imbiru

0,5 łyżeczką pieprzem czarnego

0,5 łyżeczką pieprzu cayenne

Zaszurowałam to tymi samymi sznurkami , które były razem ze schabem

Do środka włożyłam 3 ząbki czosnku i jedną pokrojoną cebulę

Zapakowałam to w folię spożywczą i włożyłam do lodówki na 7 godzin

Po południu czyli po 7 godz

Nagrzałam piekarnik  elektryczny do temp 200 stopnii ( to jest max dla foli , można na wyższą temp jeżeli masz taką folię )

Włożyłam schab do rekawa do pieczenia , zawiązałam i położyłam na blaszkę do pieczenia.

Piekłam przez 15 minut w temp 200 stopnii

Następnie piekłam przez 2 godz w tem 135 stopni

Po 2 godz wyłączyłam piekarnik i zostawiałm mieso na około 1 godz

Natepnie wyjełam mięso , sok przelałam do garnka ( na sos dla dorosłych).

Schab był już gotowy do jedzenia i zaczał być jedzony przez mojego małego Synka z wielkim smakiem ( wyrwał mi z ręki ).

Mięsa nie trzeba specjalnie rozdrabniać jak dziecko już gryzie , schab sam się ładnie rozchodzi .

Polecam dla dzieci od 1 roku.

Dla dorosłych polecam z musztardą lub chrzanem z ćwikłą

Smacznego

Soczysty pieczony schab dla dzieci i dorosłych smakoszyPotrawy rozgrzewające

Jedna myśl nt. „Soczysty pieczony schab dla dzieci i dorosłych smakoszy

Skomentuj

